Fazail-e-A’maal Per Aitraaz (Tableeghi Buzurg Marne Ke Ba’d Qabr Me Namaz Parhne Lage) Ka Jawaab

Bismillāhir Rahmānir Raheem (21-03-2016)

Aitrāz :–
Ek Buzurg Qabar Main Dafan hoty Hi Namaz padhna Shuru Kardiya
Kyon Ki wo 50 saal Raat Bhar Lagatar Jaghty raheee aur Unki Khoish thi Qabar main Jako Namaz Padhny Ki.

Fazail e namaz Jild – 01 Pg : 260

No Kadmoun ki Aawaz
No munkir Nakir
No Sawal jawaab

Onlyyyyyy Actionnnn

jab Zinda Tha chilly Lagany time hogya
Ab Qabar main Namaz Padhra

Aitrāzi Poster:-

image

Al-Jawāb:–
Hamāra Aqeedah Ye hai ke, Koi Nabi Mu’jizah Zāhir karne me Ya Wali Karāmat Zāhir karne me Mukhtār Kul (Ya’ni Khud se Tamām Ikhtiyārāt rakhne wāla) nahi hota balke Ye Sab Kuch Allah Ta’ala ki Qudrat ka Karishmah hota hai Jis ka Zahoor Anbiya’ wa Auliya’ ke hātho’n hota hai.

(I):.. Allah Ta’ala ka Irshād hai: “…..Aur Koi Rasool bhi Allah ke Hukm ke baghair Koi Nishaani nahi la sakta….” [Surah Ghāfir: 78]

ﻭَﻣَﺎ ﻛَﺎﻥَ ﻟِﺮَﺳُﻮﻝٍ ﺃَﻥْ ﻳَﺄْﺗِﻲَ ﺑِﺂﻳَﺔٍ ﺇِﻟَّﺎ ﺑِﺈِﺫْﻥِ ﺍﻟﻠَّﻪِ

(II):.. Imām Abu Haneefah (rahimahullah) ka Irshād hai:

والكرامات اﻷولياء حق

“Auliya’ ki Karaamaat Haqq hain.” [Sharah Fiqh Akbar, Safha: 144]

(III):.. Imām Tahāvi Hanafi (rahimahullah), Imām Abu Haneefa aur Saahibeen Imām Muhammad wa Abu Yusuf (rahmatullahi alaihim) ka Aqeedah bayān karte hue likhte hain:

ﻭﻧﺆﻣﻦ ﺑﻤﺎ ﺟﺎﺀ ﻣﻦ ﻛﺮﺍﻣﺎﺗﻬﻢ ، ﻭﺻﺢ ﻋﻦ ﺍﻟﺜﻘﺎﺕ ﻣﻦ
ﺭﻭﺍﻳﺎﺗﻬﻢ

“(Auliya’ Allah aur Buzurgān-e-Deen ki) Jo Karāmatei’n hain aur Siqah Rāviyo’n se sābit hain Un per Hamāra EIMAAN hai.” [Al-Aqeedah At-Tahāvi]

(IV):.. Allamah Ibn Taymiyah (rahimahullah) farmāte hain:

وَمِنْ أُصًولِ أَهْلِ السُّنَّةِ: التَّصْدِيقُ بِكَرَامَاتَ الأَوْلِيَاءِ وَمَا يُجْرِي اللهُ عَلَى أَيْدِيهِم مِّنْ خَوَارِقِ الْعَادَاتِ فِي أَنْوَاعِ الْعُلُومِ وَالْمُكَاشَفَات ،ِ وَأَنْوَاعِ الْقُدْرَةِ وَالتَّأْثِيرَات ، وَالمَاثُور عَنْ سَالِفِ الأُمَمِ فِي سُورَةِ الْكَهْفِ وَغَيْرِهَا ، وَعَنْ صَدْرِ هَذِهِ الأُمَّةِ مِنَ الصَّحَابَةِ وَالتَّابِعِينَ وَسَائِرِ فِرق الأُمَّةِ ، وَهِيَ مَوْجُودَةٌ فِيهَا إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ .

“Ahl-e-Sunnat ke Usool me se Ye hai ke, Karāmāt-e-Auliya’ ki Tasdeeq ki jāye
Aur Khilāf-e-Aadat Umoor Jo Allah Ta’ala in ke hātho’n per Jaari karte hain Uloom ki Qismo’n me se, aur Mukāshifāt ki Qismo’n me se, aur Qudrat aur Taaseer ki Qismo’n me se, aur wo Sab cheezei’n Jo Manqool hain Pichhli Ummato ke Neik logo’n se Surah Kahaf wagherah me, aur is Ummat ke shuroo’ Logo’n me se Jaise ke SAHAABA WA TABA’EEN aur Ummat ke Saare Giroh me se aur Is tarah ke Waqeat Qiyāmat tak bhi maujood rahenge (Ya’ni In Sab ki Tasdeeq Karna AHL-E-SUNNAT WAL JAMA’T ke USOOL me se hai).” [Al-Aqeedatul Wāstiya]

Chounke Firqa Jadeed Ahl-e-Hadees, AHL-E-SUNNAT se Khārij hain isliye wo Auliya’ ki KARĀMĀT ka sirf Inkār hi nahi balke Mazāq bhi udaate hain.

Aitrāzi Hikāyat:
Abu Sanān (rahimahullah) kehte hain: Main Un logo’n me tha Jinhoney Sābit ko dafn kiya. Dafn karte hue LAHAD ki Ek Eent gir gayi to Maine dekha ke Wo khade Namāz parh rahe hain. Maine apne Sāthi se kaha: Dekho, Ye kya ho raha hai Us ne mujhe kaha: Chup ho jao. Jab Dafn kar chuke to Un ke Ghar ja kar Un ki Beti se daryāft kiya ke Sābit ka amal kya tha.? Us ne kaha: Kyon poochte ho..? Humne Qissah bayān kiya, Us ne kaha: 50 BARAS SHAB BEIDARI KI Aur Subah ko hamesha Ye dua karte the ke, Ya Allah.! Agar Tu kisi ko ye daulat ata kare ke wo Qabr me Namāz parhe to mujhe ataa farma.”

Jab Maine Asl Safha dekha to ma’loom hua ke Firqa Ahl-e-Hadees ke Jāhil ne Maulāna Zakariyya (rahimahullah) ka diya hua hawāla chhupa diya hai.

Scan:

image

Is scan me saaf dekh sakte hain ke Maulāna Zakariyya (rahimahullah) ne Kitāb IQĀMATUL HUJJAH Mu’allifah Maulāna Abdul Hayi Lakhnavi (rahimahullah) ka hawāla diya hai…

Ye waqea [IQĀMATUL HUJJAH, Safha: 70] per maujood hai.

Scan:

image

image

Aur Maulāna Abdul Hayi Lakhnavi (rahimahullah) ne is Waqea ko Abu Nu’aym (rahimahullah) ki Kitāb [Hilyatul Auliya’, Jild:2 / Safha: 219] se naqal kiya hai.

حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْعُثْمَانِيُّ ، قَالَ : ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ الْكَرَابِيسِيُّ ، قَالَ : حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ سِنَانِ الْقَزَّازُ ، قَالَ : ثنا شَيْبَانُ بْنُ جِسْرٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : أَنَا وَاللَّهِ الَّذِي لا إِلَهَ إِلا هُوَ أَدْخَلْتُ ثَابِتًا الْبُنَانِيَّ لَحْدَهُ وَمَعِيَ حُمَيْدٌ الطَّوِيلُ ، أَوْ رَجُلٌ غَيْرُهُ شَكَّ مُحَمَّدٌ ، قَالَ : فَلَمَّا سَوَّيْنَا عَلَيْهِ اللَّبِنَ سَقَطَتْ لَبِنَةٌ ، فَإِذَا بِهِ يُصَلِّي فِي قَبْرِهِ ، فَقُلْتُ لِلَّذِي مَعَهُ : أَلا تَرَى ؟ قَالَ : اسْكُتْ ، فَلَمَّا سَوَّيْنَا عَلَيْهِ وَفَرَغْنَا أَتَيْنَا ابْنَتَهُ ، فَقُلْنَا لَهَا : مَا كَانَ عَمَلُ أَبِيكَ ثَابِتٍ ؟ فَقَالَتْ : وَمَا رَأَيْتُمْ ؟ فَأَخْبَرْنَاهَا ، فَقَالَتْ : كَانَ يقُومُ اللَّيْلَ خَمْسِينَ سَنَةً فَإِذَا كَانَ السَّحَرُ ، قَالَ فِي دُعَائِهِ : ” اللَّهُمَّ إِنْ كُنْتَ أَعْطَيْتَ أَحَدًا مِنْ خَلْقِكَ الصَّلاةَ فِي قَبْرِهِ ، فَأَعْطِنِيهَا ” ، فَمَا كَانَ اللَّهُ لِيَرُدَّ ذَلِكَ الدُّعَاءَ .

Sābit bin Aslam Al-Bunāni (rahimahullah) BASRAH ke Tāba’een me se the na ke Chillah lagāye hue Koi Tableeghi Buzurg ke un ka is tarah se Firqa Ahl-e-Hadees Mazāq udaane lag jayei’n…

Ghair-Muqallid Zubair Ali Zai ne likha: “Sābit bin Aslam Al-Bunāni Kutab Sittah ke Raavi aur SIQAH AABID the.” [Al-Qaulul Mateen, Safha: 43]

Scan:
image

Kya aisa Mumkin bhi hai…? Be-shakk.! Agar Allah Ta’ala chaahe to Kya mumkin nahi hai.?

QABR ME NAMĀZ PARHNA:

Anas (raziallahu ta’ala anhu) se rivāyat hai ke, Rasoolullah (sallallāhu alaihi wa sallam) ne farmāya: “Main Me’raj ki raat Moosa (alaihis salaam) ki Qabr ke paas se guzra Jo Surkh rang ke Teile ke paas Apni Qabr me khade Namaaz parh rahe the.” [Saheeh Muslim]

ﻋَﻦْ ﺃَﻧَﺲِ ﺑْﻦِ ﻣَﺎﻟِﻚٍ ، ﺃَﻥّ ﺭَﺳُﻮﻝَ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﺻَﻠَّﻰ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻭَﺳَﻠَّﻢَ ، ﻗَﺎﻝَ : ﺃَﺗَﻴْﺖُ ، ﻭَﻓِﻲ ﺭِﻭَﺍﻳَﺔِ ﻫَﺪَّﺍﺏٍ : ” ﻣَﺮَﺭْﺕُ ﻋَﻠَﻰ ﻣُﻮﺳَﻰ ﻟَﻴْﻠَﺔَ ﺃُﺳْﺮِﻱَ ﺑِﻲ ، ﻋِﻨْﺪَ ﺍﻟْﻜَﺜِﻴﺐِ ﺍﻟْﺄَﺣْﻤَﺮِ ، ﻭَﻫُﻮَ ﻗَﺎﺋِﻢٌ ﻳُﺼَﻠِّﻲ ﻓِﻲ ﻗَﺒْﺮِﻩِ ” .

Yaad rahe ke Karāmat kehte hi usey hain Jo Khilāf-e-Fitrat, Khilāf-e-Aadat aur Khilāf-e-Aql ho…

Allah Ta’ala se dua’ hai ke Humei’n Deen ki Sahih Samajh ata farmaaye. Aameen.

Min-Jānib:

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.